Daca vrei

Daca vrei…

FearSuntem in Era Noua, cand schimbarile se produc cu mare intensitate! Fiecare om, aflat acum pe aceasta planeta trece prin procesul trezirii, al iluminarii, al ascensiunii… Stiu, sunt termeni demonetizati dar, desi niciunul dintre ei nu reflecta ce se intampla cu adevarat, n-am altul la indemana. Poate vom crea alte cuvinte pentru asta! Iar acesta este un proces real al eliberarii, o profunda experienta de ”a invata sa te iubesti”! Un lucru amuzant, desi dureros la nivel omenesc, se intampla pe calea ascensiunii: pierzi… totul! Cand auzi asta, imediat te gandesti la toate lucrurile pe care ti-e frica sa le pierzi: case, masini, posesiuni, relatii, sanatate, etc. Unii dintre noi, printre care ma enumar si eu, am pierdut deja multe si nu am gasit ca experienta a fost amuzanta, decat mult mai tarziu, cand am privit “in urma”… Aceasta este o provocare: “sa nu ne agatam de lucrurile si de oamenii pe care ii iubim”! Nu este confortabil dar, nici imposibil!…

La un moment dat, am inceput sa realizez ca pierzand toate lucrurile exterioare era ceva… neimportant. “Nu conteaza!” – o expresie pe care mi-am spus-o de nenumarate ori! Respiram si spuneam asta… Uneori fara efect, durerea se acutiza tot mai mult! Dar, alteori chiar reuseam sa ma linistesc! Chestie de exersare! Cate vieti oare, am exersat: drama, tristetea, ura, invinovatirea altora sau pe cea personala?… Mi-au trebuit ani sa-mi dau seama ca a elibera ceea ce este in interior este mult mai greu decat a da drumul sa plece, la ceea ce este in exterior! Pentru ca in interior, odata ce ai patruns, te intalnesti cu “demonii’ tai, cu durerile emotionale si, mintea, prin judecatile si convingerile sale, opune o rezistenta colosala la… schimbare. De ce? Simplu! Frica de moarte!… Priviti in societate! Nu solutiile lipsesc, ci frica de schimbare este cea care franeaza!

Haideti sa privim mai profund! Pentru cati dintre noi este important: “a face alegerea corecta”?… Si asta este legata de povestea primordiala a fricii, cand am plecat de ACASA, din UNUL/A! Nu de povestea ridicola a “alungarii din rai”! Elibereaza asta! ACUM, respira si ELIBEREAZA! Daca vrei!… A fost sau este calatoria devenirii, a lui EU SUNT CEEA CE EU SUNT! Acesta este si motivul pentru care ne aflam aici, pe aceasta planeta!…

“Maine va fi mai bine!” – un alt vis nerealizat, dar si nerealizabil vreodata! Si ne invartim in jurul cozii, viata dupa viata! Si ne afundam si mai mult in acest cerc al dualitatii! Un joc pe care e timpul daca alegi, sa-l eliberezi!… “Speranta ca int-o buna zi, nu vom mai suferi!”…Noi, ceilati oameni dragi!… Am crezut mult timp ca daca ma voi “trezi”, nimic “rau” nu mi se va mai intampla! Dezamagire totala! Pana cand am inteles ca importanta este starea de echilibru interior, indiferent daca “se crapa pamantul in doua”!… Speranta naste asteptari, iar asteptarile, dezamagiri dureroase!… Respira profund si da-i drumul si acestei convingeri vechi… Daca vrei!…

Ni s-a tot “vandut” ideea ca intr-o buna zi vom fi rasplatiti, cand ne vom invata toate “lectiile”, cand ne vom plati toate “datoriile”… Si asta se va intampla “dincolo”! Zau?!… Si cand se va intampla asta? NICI-O-DA-TA! Este doar un mod de ne lasa controlati de altii! Elibereaza si asta, ACUM! Daca alegi!… “Cineva” acolo sus stie tot, are un plan pentru tine! Pe care oricum nimeni nu ti-l dezvaluie! Pute!… Pute a manipulare crasa! Dumnezeu ne-a creat “dupa chipul si asemanarea sa”! Noi suntem pe calea asumarii divinitatii proprii! Nu suntem sclavii sau robii nimanui! Dar, asta tine de alegerea fiecaruia!…

O multime din aceste convingeri ne-au definit existenta de eoni de timp!… Ele reprezinta si motivele pentru care am venit pe Pamant! Dar ca si un copil care trebuie sa creasca si sa o ia pe cont propriu, eliberandu-le, este inevitabil, dar si provocator, in acelasi timp! Si este valabil pentru toti oamenii! Unii, poate vor realiza asta in viata asta, sau in cateva vieti de acum incolo, altii, in mai multe! Dar, nu conteaza! Sa onoram alegerile fiecaruia! Respirand si spunandu-ne sincer si deschis:” Nu am fost eu!”, in legatura cu o alegere sau cu o experienta, acest lucru elibereaza corzile care ne-au legat de trecut si care ne-au facut sa le recreem… Mereu si mereu… Si am creat astfel, karma! Un fel de matrice cu multe, multe “ancore” (legaturi)! Eliberand propria noastra conexiune:” Nu am fost eu!”, aceasta ne permite sa zburam departe de limitarile a ceea ce a fost…

Daca alegi, a venit timpul sa eliberezi  exemplele spirituale la care ai privit atat de mult timp! Cand oamenii vor sa invete cum sa faca ceva, ei gasesc pe cineva care a facut-o inainte si incearca sa repete procesul! Aceasta este baza pentru religie, stiinta, moda, educatie si foarte multe lucruri pe care le facem. Ni s-a tot spus: ” Urmeaza exemplul corect si vei fi bine!”. Oare crezi ca degeaba, apar in mass-media tot felul de exemple contrare a ceea ce am fost invatati! Poate ca este timpul ca sa pricepem despre ce este vorba, si sa renuntam la vaicarerile ca “societatea a decazut”! Oare ea nu este efectul educatiei de secole si de mii de ani?… Poate ca e timpul sa devenim intelepti! E preaplina lumea de “judecatori”… Modelele de maestri spirituali care ni s-au prezentat de catre altii si pe care am incercat sa ii imitam si sa-i urmam in cer de sute si mii de ani, nu mai servesc deloc! Oricum nu stim despre ei decat ce ni s-a spus!… Si nu punem nimic la indoiala, ca nu-i asa, “este pacat”! Iti amintesti momentele in care ai fost dezamagit de parinti, pentru prima data? Cand ti-ai dat seama ca una te invatau si alta faceau! Mai tarziu, ai uitat! Te-ai maturizat! Si ai devenit ipocrit si fricos! Si ai luat de bun principiul: “Asta-i viata!”… Incercand sa facem cum au facut ei este ca si cum am vedea lumea din perspectiva generatiilor trecute… Nu mai este relevant!

Te invit sa respiri… Ai INCREDERE in tine! Reflecteaza!…

Daca vrei…

Un comentariu la “Daca vrei

Lasă un răspuns

